Bestem Merhaba kızlar bebeğim 40 günlük normalde mamadan sonta falan böyle ağzının yanından akiyordu kusması ama bugun çok yoğun 2 kez fışkırarak kustu ne yapmalıyım bu şekilde günde kaç kez olursa doktora götürmeliyim sizce.ve neden oluyor bilginiz var mı
Deletedmom268 Bestem gazdan olabılır canım çokda yemiş olabılır karnını tam doyurmadan ara ara gazını cıkart ıstersen devam ederse dr a danışırsınız reflü olabılır dıcem ama devamlı degil ılk defa olmus sanırım
Lale87 Bestem benim kızkardeşimin bebeğide aynı şekilde ağzından ve burnundan fışkırarak kusma nedeniyle kucağımızda baygın bi şekilde hastaneye yetiştirdik doktor çok sık emzirdiği için midesi çok dolduğundan dolayı olduğunu söyledi ve 2 saatte bir emzirmesini göğüs çok doluysa biraz boşaltıp sonra emzirmesini önerdi ama sizin belki reflü de olabilir geçmiş olsun
Bestem Deletedmom268 bu gün 2 defa oldi canm kaç olursa tehlikeli olabilir hasta mı diye korkuyorum virüsten dolayı hasteneye götürmeye de korkuyorum
Deletedmom268 Bestem canım genellıkle cok emdıgı için oluyor bebeklerde sen yine takip et reflü ise ilaç verir dr oyle Allah korusun düşme carpma olmadıysa kusmasından korkma bence reflü de sanırım hergun defalarca oyle kusuyor