Edatibuk Sut parası e devletten bakabilirsin dogum parasini bende bekliyorum raporum bitmesine yakin postaneye sorucam.
Eylul_27 Süt parası Bana otomatik yatmıştı pttden cekmistim. Doğum parası hala almadım kızım 16aylık oldu gidip kendin basvurman gerekiyomus öyle söylemişlerdi Bana üşendim acıkcası gitmeye🙈