Egetugce09 6 ay aşımızı olduğunda 9.ayda aşı var demişti ebe şimdi aşı var mı yok mu bi bilginiz var mı
Emeliss Egetugce09 var kızamık aşısı yapıyorlar canim bu hafta yada haftaya bizimde olacak ebe aramıştı
Mirac08 Egetugce09 9. Ayda biz saglik ocagina gidip asimizi yaptirdik iceri sirayla aliyorlardi saglik ocagi da kalabalik degildi bi sikinti olmadi saglik ocaginizi arayip sorabilirsiniz bence onlar ne zaman gelip gelmeyeceginizi soylerler
babymilax Egetugce09 1 yaşında yapılan kızamık aşısı 9.aya çekildi. 6.ay kontrolünde hemşire söyleyip tarih belirlemiştik. 2 hafta önce yaptırdık aşımızı
Prensesannesiii26 Egetugce09 var canım bir yaşında olan kızamık aşısı dokuzuncu aya cekildi bizde geçen hafta yaptırdık