Hazalcan2906 bebegim 4 aylik yuzu boyle ..iki yanagida..doktora sebamed krem filan kullan dedi net cvp vermedi ..sizin basiniza geldimi gecmiyo bi turlu..gitgide buyuyo
snil Aynısı bizde de var doktoro foto attım sıcaktan olmuştur dedi perşembe aşısı var o zaman göstericez. Kustuğunda arttığını fark ettim yüzünü kaynamış soğumuş suyla sürekli silip günde bir iki kere mustela cicastela krem sürüyorum hafifletiyor
Aras-tuba Bepanten el ve yüz kremi kullanabilirsin benim bebeğimde doğumdan sonra 40 gün pütür pütür olmuştu dr önerdi kullanabilrsin deyince aldık bir günde etki etmişti