Mom107 Zeynebinannesi İlay bayb almıştım malesef bebeğim hiç sevmedi ergonomisi güzel ama bebekten bebeğe değişiyor biraz şans meselesi
Deletedmom61 Zeynebinannesi ben boroosh baby kullanıyorum bebeğine göre ayarlayabiliyorsun bacak kısmınıda çok açmak istemezsen ayarlanıyor gayet güzel ama civilde ilkay baby gördüm daha yumuşak geldi bana kumaşın yumuşak olmasından dolayı keşke alsaydım dedim ama bebeğimle takıp denemedim tabi uyuyordu çünkü. Bence bebeğinizle takıp denemelisiniz boroosh baby le gayet rahatız kızım hemen uyuyo hiç sesi çıkmıyor ama siz alırsınız rahat edemezsiniz ya da bebeğiniz rahat edemez o yüzden bence denemeden almayın derim
OnurFundaGen Zeynebinannesi gayet rahat takıyorum kımseden yardım almadan halledıyorım bende kullanımı pratık oldgu için tercih etmiştim
Mom107 Zeynebinannesi Hayır gayet güzel ama şöyle bir durum var kalça sağlığı açısından tek pozisyonda kullanılıyor yüzü size dönük yani başka şekilde kullanılmıyor zaten aslında sağlıklı olanıda o ama mesela benim bebeğim yüZü dışa dönük taşınmayı daha çok seviyor
umaydilara Zeynebinannesi ben kullanıyorum boroosh baby newage serisini yenidoğduğundan beri kullanıyorum ççok memnunum
Cerenguney Zeynebinannesi ben en iyi kullanicilardanim. Tesadufen gördüm ve belki bircok kisiye yarcimci olur cevabim. Kanguru alirken cok arastirin fayda saglayayim derken bebeginize kalici zararlar vermeyin. Ergonomik kanguru adi altinda satilan ürünlerin cogu sabit model. Bu masil birsey anlamak mümkün degil. Ergonomik model bebek anatomisini desteklemeli ve uyumlu olmali. 3.aya kadar aparat kullaniliyor. Sonra? Yani sizce 4 aylik bir bebekle 9aylik bir bebegin sirt yuksekligi bacak arasi mesafesi esit olabilir mi? Borooshbaby de tamamen bebege uyumlu aparatsiz sekilde yenidogandan itibaren kullanima uygun. Organik pamuk kumas olmasi hafif ve terletmiyor olmasi artisi. Aktif kullaniyorum. Iki üc kati para verip alinan kangurulari da inceledim ama ulkemde böyle kaliteli ürünü bu fiyata satan var helal olsun diyorum. 2yil once aldigim ürünün başlık stoperini kaybettim ücretsiz sekilde hemen gönderdiler 🙏🙏 bu yorumu onlara borc bilirim ♥️
Deletedmom61 Zeynebinannesi civilim mağazası yakınsa size gidip ordan ilkay baby deneyebilirsiniz rahat edemezseniz onunla broosh baby alın derim
Joipt Zeynebinannesi yani ben de boroosh baby aldım ama beceremedim sanırım bebeğim içinde kayboldu,kol kısımları da görüşünü kapattı,iyice sıkıldı.ama kalitesi güzeldi.denemiş oldum böylece,ben de İlkay baby den deneyeceğim bi.denemeden bilemezsiniz
Zeynebinannesi Joipt hadi ya.. bebim bebegim 4 aylik, etrafa bakmayi cok seviyor.. bunda disa kullanimda var dedikler
Deletedmom61 Joipt boroosh baby sayfasına mesaj atın onlar anlatıyor nasıl yapacağınızı aynı sıkıntıyı bende yaşadım anlattılar ayarladım bebeğime göre rahat ettim
Joipt Zeynebinannesi aynen yüzü dışarı bakarak da kullanılıyor diyor ama benimki de 4 aylık olacak belki benimki küçük gelmiştir
Mom107 Zeynebinannesi Bende sırf bu yüzden çok zorladım alışsındiye ama alışmadı bir türlü üstelik benim bebeğim kioluda bir bebek ölüyorum taşırken