Selam kızlar oğlumun 6 ayı doldurmasına az kaldı ek gıdaya geçeceğimiz için çok stresliyim nedense🥺 Blw yöntemini uygulamak istiyorum ama nasıl başlıcam napicam hiç birşey bilmiyorum bu konuyla ilgili bide çok iştahsız bir bebek. Bu zamana kadar anne sütüyle zar zor geldik bir yandan ya emmezse diye korkuyorum bir yandan ek gıdayı reddederse diyorum. Blw yöntemini uygulayan anneler nasıl ne ile başladınız zor oldu mu kaç öğün veriliyor ? Beni biraz bilgilendirirseniz çok mutlu olurum