History_teacher Kızlar luxel usta börekçi aldım.ancak sadece fan açılınca calisiyor diğer ayarlarda pek ısıtmıyor gibi ve koyduğum şeylerin genelde altını yakıyor bende mi tuhaflık var fırında mi anlamadım kullanan yorum yapabilir mi yoksa iade edeceğim.
Hotic History_teacher ben o fırınla1 keki 2 Bucuk saatte pişirince servise verdik 😄 üst ısıtıcısı patlamış meğer. Yaptırdık sonra normal pişirmeye devam etti
Aminem History_teacher aldım evlendgimde hiç kullanamadım çünkü üsttü hiç pişirmiyodu sonra motorunu degiştm şimdi kullanıyorm 2 senedir memnunum
History_teacher Fatmakaya merak ettiğim şu fansiz normalde de öyle az mı ısıtır.yani 180 derece de alımı içine sokabiliyorum.sicak olması gerekmez mi
History_teacher Hotic ben rezidansina bakıyorum çalışıyor görünüyor ama dediğim gibi fansiz 200 e de getirsem aman aman ısıtmıyor normal mi sizce
Hotic History_teacher bence değil cünkü fansız kullandığımda sorun olmuyordu normal pişiriyordu yani ki genelde fansız kullanırım. Ama bel büyük fırınlara göre geç ısınıyordur ben de onu keşfetmiştim. Bide şunu diyebilirim eğer değiştirme imkanınız varsa ısıtıcıları gizli olan fırınlar var benim şimdiki aklım olsa o tarz bişey alırdım cünkü temizliği cok zor bunların alttaki ısıtıcılar da açıkta olduğundan. Bi kere ısıtıcısı patlamış ya artık korkuyodum yine bişey olcak diye adam akıllı temizleyemiyordum.
History_teacher Hotic ya aslında ankastrem var çok da memnundum ama Sakarya daki evimde kaldı ben antepteyim 2 yıl sonra evime gidicem.o yüzden çok aman aman bişey olmasın Cok da kötü bişey olmasın dedim bunu aldım ama ayarlayamiyorum sanırım kek yaptım az önce denemek amaçlı bı tutturamiyorum ya
Hotic History_teacher haa o zaman idare eder bence ama dediğiniz gibiyse değişim yapabilirsiniz ya. Ama geç ısınmasından ben de şikayetciydim. Burda birisi de bu fırın için fanlı ayarda pişirin falan yazmıştı demek ki genel huyu fırının
History_teacher Aminem senden rica etsem hangi ayarda kullanıyorsun yani genel anlamda hamur işlerinde mesela..kaç derece kaç dakika
RavzosunAnnesi History_teacher 4 yıllık evliyim ve aynı fırından kullanıyorum çok memnunum herkes bayılıyor yaptiklarima kekimm yemeklerim çok güzel oluyor