Bebegim yedi ayına girecek dogudugundan beri hep kusan bi bebek ti ek gıdaya da baslayalı bi haylı oldu hala kusuyor ama her yediginde degil bi kase çorba veya püre yapıyorum 10 15 dk sonra agladıgında vey öksürdügünde ne yediyse hepsini çıkarttıyo agzından böyle fıskırtarak kusuypr ama hepsinii emzirmiyorum mama veriyorumm bazı sabahlar aç oluyo süt verdigimdede kusuyor sütün hepsinii ne yapmam lazımm her gün kusmasada iki günde üç günde bir bazen haftada bir fikri olan varmı harici hiç bi sıkıntısı yok çok gülen keyifli bi bebek