Merhabalar. Ben Düzce de oturuyorum, Çanakkale’ye gitmek istiyorum ailemin yanına. Bu şehirlerde giriş çıkış izni yok bildiğim kadarıyla ama aradaki bütün şehirler büyük şehir. Yani yol üzerinde hep yasak şehirlerden geçmiş olacağım. Bu durumda ne yapmam lazım? 199’u aradım ama hizmet vermiyorlarmış.