Nurabia canım inan maddi durum iyi de olsa yine gidip pahalı birşey almaz ben maxi coşku aldım 6-7. Aya kada bindiremedim sonra kaldırdım şimdi 18 aylık bir yere gidince yürümek istemeyince bindiriyorduk şimdi Corona yüzünden oda kaldi 😂 yani bazı bebek hiç binmiyor çok para baymaya gerek yok 3000 TL çöp oldu anlayacağın 🙄