Bebegim 1 ay 13 gunluk oldu ilk ay kontrolu ve asisi icin doktora goturmem gerek daha 3 gunlukken kontrol olduk sonra hic gidemedik. Isitme testi ve kalca muayenesi de olucaz ama hastaneler boyleyken guvenemiyorum cok korkuyorum. Benim durumumda olan anneler sizler neler yaptiniz? Bebeklerinizi doktora goturuyor musunuz? Goturuyorsaniz istanbulda anadolu yakasinda hangi hastane daha guvenli (pandemi olmayan veya cocuk poliklinik girisi guvenli ayri olan) lutfen paylasin