Emircik amin inşallah koli koli erzak kolisi alanlar gördüm dul her yerden koli geliyor hiç de yok istemem demeyen insanlar gördüm mahallede bir kaç yere başvuruyorlar aynı anda birde tanıyanlar getiriyor senelik erzak cıkıyor ama maaşı var babasından kalan insanlar aç gözlü rabbim ihtiyacı olana versin gerçekten ama göze getirmeden bilemeyiz gücenilcek bir durum tabi ki değil ama ufak ta olsa dokunabilir yetemiyorum diye aileme . Devlette hersey kayıtlı zaten üstüne malı mülkü olan başvurup alamaz bence bu parayı