Beyzanurlina Hosgeldiannelik 4 ay 15 gun oldu azaldı yok gibi bısey kaldı geçer zamanla o zaten kuzum
Emircik Çizgi değil de sezeryan oldum olalı 4 ay olcak hala göbeğimde birsey ler atıyor kalp atışı gibi hareketlilik var ben de mi gariplik var korkuyorum içimde birsey mi kaldı acaba diyorum
Sedanur_Yaprak Emircik bende sezeryan oldum ıkı bucuk ay oldu aynı sekılde benım de arada oluyo sankı kızım hala ıcerde hareket edıyomus gıbı gelıyo canım sende sıkıntı yok yanı demek kı olması gereken bısey
YusufTalhaveAnnisi Hosgeldiannelik ay bende bunu sorucaktım iyi denk geldi bu post hakkaten ya iki ayı geçti doğum yapalı hala doğum çizgiside var koltukaltımdaki karalıkta duruyo 😞