Meryem2020 Arkadaşlar merhaba 44 günlük bebeğim var ve sürekli kusuyor her emzirmeden sonra istisnasız kusuyor böyle peynirimsi kıvamda sebebi sizce ne olabilir?
Prensesannesi111 Meryem2020 peynirimsi ise maşallah diyelim canım peynirimsi olunca iyi der büyüklerimiz 🙏🏻
Seutfu Deletedmom413 bizde 5 aylığız hala kusuyor 😔 umudum ek.gidaya geçince kesilmesindeydi . Azalma filan olmadi mı
Deletedmom413 Meryem2020 Onlara sormadimda doktora gittigimizdede biraz kusmustu herhangi bir sey soylemedi Basta arastiriyordum zaten Peynirimsiyse sütün yarayanini almis fazlasini cikarmis yaziyodu Fiskirirsa doktora goturun diyodu Büyüdükce azaliyor ama henüz tam bitmedi
Deletedmom413 Meryem2020 Rica ederim canim yinede takipte kal yanlis yonlendirip riskede atmak istemem Suan hastaneler daha riskli ama ilk gidisinde doktoruna danis
Rumus94 Benim kızım 7 aylık olana kadar sürekli kustu Doktor yediginin fazlasını çıkarıyor demisti sonra kendiliğinden düzelmişti 😊
Hunili Meryem2020 bebekler de kusma normal kabul ediliyor kilo kaybetmiyorsa ve fışkırır tarzda değilse. Reflü yatağı işe yarayabilir ben kullandım elimiz ayağımız olmuştu gece gündüz onda uyuyordu. Geçmiş olsun
Deletedmom413 Seutfu Azalma oldu Daha dogrusu şöyle Emzirince yada ek gidadan sonra yatar pozisyon duruyor yarim saat Kucagimami aldim Gegirdiginde hemen yatiriyorum gegirme sonrasi kusuyor cünkü Bu sekilde azalttim