AlpBebek Gozdemirlas Bizim aşı takvimimizde bu aşı 9. ve 12. aylarda 2 doz olarak görünüyordu. 9. ay kontrolünde doktora sordum. Bana şimdi yaptırabileceğimiz gibi 12. ayda tek doz şeklinde de yaptırabileceğimi söyledi. Biz 12. ayda yaptırmayı düşünüyoruz. Ocak ilk haftası yaptıracağız inşallah diğer aşılarıyla birlikte.
Gozdemirlas AlpBebek teşekkür ederim bana da öyle söylendi aynen ama sanırım erken yaptırıcam öyle görünüyor
Baharellezi Gozdemirlas bizde 9. Ayda yaptırıcaz ,2,5 aylıkkken sebepsiz ateş oldu bebeğimde hemen doktorların aklına menenjit geliyor Allah korusun tehilkeli hastalık, o dönem hep keşke erken aylarda yapılsa aşı derdim demekki yapılıyır artık
PoyrazinannesiEbru Gozdemirlas bizim doktorumu 9 aydan sonra yaptırılıyor ama Hacca giden yakının yoksa eğer 2 yaşında yaptırmanı öneririm dedi. Arabistan tarafından gelen bir hastalık dedi. Ama ben 1 yaşında yaptırmayı düşünüyorum
ozdenarda Gozdemirlas bunu diyen birde çok güvendiğim doktorum ona güvenemezsem kime güvenicem bilmiyordum ya 🤷
Thesra [bilinmeyen] Aa o zaman dogru bizimkiside 😌😌cok tesekkurler hemsiremiz oyle uygun gordu demekki
Firdevs Gozdemirlas bizim ebemiz de bi iki dozluk bir de tek dozluk var dedi tek dozluk yaşında yapılıyormuş bize onu önerdi onu yaptırcaz inşallah
Firdevs Thesra özel hastanelerde 6. Aydan sonra birde yaşından sonra diyorlar iki doz ama bizim sağlık ocağı ebemiz eğer çok kalabalık yerlere yurt dışına umreye vs gidilmeyecekse tek doz yaşında yapılmasının daha iyi olacağını söyledi bizim de biryere gittiğimiz yok zaten tek doz yaptıracak canım ben de 1 yaş aşısından 10 gün sonra 🙏
Thesra Firdevs Banada öyle dedi ama bu kadar yabancı insan var ben olsam risk almam yaptırırım demişti 🙄🙄bende haklısınız demiştim bakalım bu hafta içi doktoruna sorcam en iyisini o bilir😌😌😌teşekkür ederim canımmmmm🤗🤗
ozdenarda Thesra o zaman ben yedinci ay yaptyrm doktoru öle dediydi 🤪 hafta sonu yine goturcem bir tekrar soruym bari