Kizim 12 ay 7 gunluk yurumuyor ayakta tutunarak duruyor ben kaldirinca yere birakiyor kendini parmak ucunda duruyor genelde ayakkabi aldim bende 18 ay olana kadar yurumemesi dogal biliyorum ber cocuk farkli onuda biliyorum ama cevremde durmadan aa tembel benimki su yasta yurudu soyle konustu denildikce uzuluyorum fazla korumaciyim dikilirken saniye arkasindan ayrilmiyorum tutuyorum surekli benim gibi olan var mi yurumesini destekleyici bir sey yapabilir miyim?