hhtce üşütmemeye çalışıyordum çünkü üşüdükçe katlanarak artıyordu kusması, reflü yatağında yatırdım uzun zaman, aşırı kustuğu zamanlar motilium diye bir ilaç vermişti dr ondan veriyordum. Bir de daha küçükken gazını çıkartacağım zaman çok hırpalamamaya çalışıyordum, emzirdikten sonra bir süre omzumda bekletiyordum. Aklıma bunlar geldi ama en önemlisi üşütmemek. Şu an 9 aylık geçti reflüsü ama biraz rüzgar alsın hafiften yine kusuyor. Ana genel itibariyle 6. Ayda geçti diyebilirim..