Momandbaby iz kalmaz 😊 bebeğimi değil de ben kendimi tırnaklamıştım yanlışlıkla birkaç kere, hiçbir şey sürmedim, iz de kalmadı. Bir de bebeklerin hücreleri daha yeni, daha çabuk toparlıyor. Ama kabuk bağladığında yolmayın, kendiliğinden düşmesini bekleyin