Sevgili anneler,
Bebeğim 37 haftalıkken doğdu, bugün tam 8 haftalık oldu. Sakin bir bebek çok şükür, uyandığında emziriyorum. İkinci memeye geçmeden altını değiştiriyorum ve ikinci memede emerken genelde uyuya kalıyor zaten.
Takip ettiğim bir çok çocuk gelişim sayfasında şu an onun gülüp hatta agalı gugulu konuşması gerektiği yazıyor. Henüz yapmıyor. Ona bol bol konuşmaya çalışıyorum ve zeka kartları gösterip anlatıyorum. Sadece seyrediyor ve srekli ağzıyla aranıyor elleri ağzında. Bebeklerin bu dönemde en fazla 60-90 dk arası uyanık geçirmeleri gerektiği yazıyor, ondan sonra uyumaları gerekiyormuş. E tamam, benim emzirmem altını değişmem gazını almam vs zaten en az75 dk sürüyor. Daha çok oyun için nasıl vakit ayırabilirim ki? Anneler sizde durumlar nasıl? Ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum? Gelişimini desteklemek için neler yapabilirim? Sizinkiler gülmeye ses çıkarmaya nezaman başladı?