ZeynepEslem Eveeet bugün itibariyle başladığım tarçınlı su detoksumu sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü çok umutluyum. Her yolu denedim ve dogum sonrası kilolarımı veremedim. Ama bu sefer çok azimliyim. Sağlıklı beslenme spor ve detokscugumla zayıflıyorum 💪🏻 Epey bir araştırmalarım sonucunda tabi ki yaşamadan kesin birşey diyemeyeceğim. Ama haftada 3 kilo verdirdiğini gooogle amcadan çokça okudum. 😂 Umarım bende de etkili olur. 🤗💁♀️ Detoks: 1 litre su ile 4 tatlı kaşığı tarçını geceden kaynatıp gün boyu yemeklerden önce tüketerek gün sonunda hepsini bitirince etkili olduğunu okudum. Denemek isteyenlere de şimdiden kolay gelsin..😻👋🏻
Seymahamza ZeynepEslem sadece bu suya güvenmeyın sadece metabolizma hızlandırır siz yağ yakmak istersenız spor yapın faydası kesın deneyen biri olarak
Ebelfezalininannesi ZeynepEslem bende bunu hemsire arkadasima yazdim sabah acaba emzirirken yada tansiyonda bisey yaparmi die cevap gelmedi bende bikacgündür bir gazdır gidiyorum valla zayiflamak icin 🤪🤪
ZeynepEslem Seymahamza yukarda da belirttim. Sağlıklı beslenme ve spor da olmadan olmaz tabi ki.Bende bunların bilincindeyim. Umarım başarırım 😌
ZeynepEslem Ebelfezalininannesi benim kızım 1 yaşında daha küçük bebeği olanlar için net bişey söyleyemem. 🤷♀️
ZeynepEslem bircicekannesi emziriyorum ama sadece geceleri kızım artık herşeyi yiyebildiği için sorun olmuyor
ZeynepEslem Janss 15 gün kullanıp bir süre ara verilmesi gerektiğini okudum. Nedeni de sürekli kullanıldığında tansiyon düşüklüğüne ve kabızlıga yol açıyormuş. Bende yeni başladım. Sonuçları nasıl olur bilmiyorum. 🥰🤗
ZeynepEslem [bilinmeyen] haklı olabilirsiniz. Ama tatlı isteğini sadece çikolata yemeyerek azalttım onun dışında bu ihtiyacımı gideremiyordum. Yaşayıp görücem insallah olur🤗
ZeynepEslem [bilinmeyen] yok anacım Yok hiç tatlı yemek yok. Kendimi bildim bileli şerbetli tatlı sevmem zaten ama sütlü tatlılara zaafım vardı oda bitti gibi bişey😂
ZeynepEslem [bilinmeyen] valla yeni yeni yürümeye heveslenen evde bi kelebek dolanıyo onun Peşinde koşmak spora dahilse ooooo en iyi sporcu benim😂😂😂
ZeynepEslem [bilinmeyen] ben normalde de ekmek hiç yemem ama bana kilo aldıran şey abur cuburlar onları da keseli 10 gün oluyor bekliyorummm😁
ZeynepEslem [bilinmeyen] aynen ya resmen birde nescafe bagımlısıydım hepsini bir anda bıçak gibi kestim.💁♀️
deletedmom2200 ZeynepEslem peki süt veriyorum ona bir zararı olur mu ? Ben bi 6 kilo verdim sonra durdu yani asla gram inmiyor kilom hala 7 kilo fazlam var 😂
ZeynepEslem deletedmom2200 valla canım. İnan hiç bilmiyorum. Biz artık ek gıda vs verdiğimiz için sütü artık su gibi içiyor o yüzden o denli önemi kalmıyor ama daha küçük bebekler için bir sakıncası olur mu sütten bilmiyorum
ZeynepEslem [bilinmeyen] valla yoğurtla kuruyemişle falan o an canım istediğinde onlar engel oluyorum ara öğün gibi