Kızlar kızım 7 ay 1 günlük. Normalde yiyen bir kızım vardı. Ama son 2 haftadır yemek istemiyor . Özellikle de bu hafta kolay kolay yediremiyorum. Ağzını kitliyor. Bu hafta 3.dişimiz Üstten patladı. Şimdi de 4.şişiyor. Dişten midir? Yoksa ek gıda reddi olabilir mi? Ne önerirsiniz?