Benim oğlum 13 aylık. Emekliyor, tutunup kalkıyor, koltuk kenarlarından yada başka yerlerden tutunup sıralıyor ama yürümek istemiyor. Ellerinden tutunup yürüteyim diyorum kendini direk yüzüstü yere atıp emekliyor. Desteksiz ayaktada duramıyor. Tanıdığım bir doktora sordum herkesin de dediği gibi 18. Aya kadar vakti var dedi. Ve emeklemeyi sevdiğini söyledi. Yani bende çok hevesleniyorum yürüsün istiyorum ama maalesef bizimkiler de geç yürüyecek demek ki😊