Htcygz 2 aylık bebeğim 5 gündür kakasını yapamıyor çok ıkınıyor ağiıyor ne yapsam fitiller oluyomuş galiba zararı plur mu. Çok düzenliydi kakası ne oldu anlamadım
Tatliskooo Htcygz normal bi durum olıyor bazen. Benim oğlum 9 gün yapmadığı oluyordu taş gibi çıkarıyor du fitil de denedim defalarca ama kaka içerde ucunda sert olduğundan içeri içemiyordum bi türlü . Yağ sürüyordum pamukla işe yarıyordu
Ftsm Htcygz ben kullandım fitilin yarısını verdim. Fitille birlikte çok geçmeden kakasını yaptı. Tabi sonra vermedim bir daha tembel alışmasın bağırsakları diye. 🤲 İnşallah fitile gerek kalmadan kendisi yapar.
Ekah2207 Htcygz on gün kadar bekleyin yapmazsa o zaman müdahale edersiniz. On güne kadar normal görüyor çünkü doktorlar. Ben öyle olduğu zaman on gün kadar bekliyordum yapamazsa kimyon çayı yapıp birkaç çay kaşığı veriyordum o gün içerisinde yapıyordu 👍
Balanne_ Siz kayısı falan yiyin kaynatın için sütten geçeceği için faydası olur belki birde karnına masaj yapın ayaklarıyla
Ekah2207 Htcygz Ekah2207 Htcygz ben ilk aylarında veriyordum çok gazı olunca da fayda ediyordu. Daha sonra kakasını yapayınca da verdim onda da fayda gördüm. Ama çok değil bir iki çay kaşığı. Bir bardak suyla demliyordum kalanını kendim içiyordum onun da faydası oluyor tabi..
Tatliskooo Htcygz Hayır zararı olmaz. Pamuğu yağa batırıp popo arasına koyup bezliyordum. Zeytinyağı sürcekseniz benmari usulü ısıtıp asidini çıkarın pişik yapabilir ya da ayçiçek sürün