Merhaba ben 76 kiloyla hamile kalmıştım ve 5.ayımda 5 kilo birden alıp 79 dan 84 e çıktım. Haliyle doktorum çok hızlı bu bizi zorlar dedi işte o zmn benim diyet hikayem başladı hamileyken 6 kilo verdim son aylarımda biraz aldım derken 82 kiloyla doğum yaptım. Ama şunu belirtmek isterim diyetten kastım sağlıklı beslenmek oldu o yüzden de korkmadım bebeğime bişey olur mu diye. Çünkü sabahları yumurtamı yedim tam buğday ekmeğimi yedim sağlıklı ara öğünler yaptım 3 ana 2 ara öğün tükettim. Normalde her gün tatlı yemektense haftada bir yedim. Sonrasında dedim ki ben bunu hamileyken yaptıysam doğumdan sonra çok daha iyi yaparım dedim ve yaptım. Oğlum 7-8 aylıkken 58 kilodaydım çok şükür de almadım. Şuan 11 aylık ve hala emiyor. O yüzden tavsiyem diyet olarak bakmayıp sağlıklı beslenmek olarak bakmak. Yenen ekmeğin hamur işlerinin süt yaptığını düşünmüyorum. İsteyen herkes kurtulsun kilolarından inşallah çünkü insana gerçekten özgüven geliyor. Ben hayatımda hiç m beden olmamıştım diyebilirim 😂 kusura bakmayın kızlar çok uzun oldu 😂