1.5 aylık kızım var mememde uyumaz uyanıkken aglar ve uyanıkken de meme emmmez uyanınca ya da uykuda emer .artık emzık verdım bıraz rahat oldu çünkü sallarken bıle huysuz olur yatırdım zaman agzına emzık verıp oyle sallıyorum .uyutmadan önce uyanıkken meme teklıf edıyorum ama almıyor .saklamaktan yoruldum.acaba duzelır mı .😥