Bhrsnr19 Her bebeğin bünyesi farklı. Onları bizim gibi düşünün. Bazı yemekleri sevmezsiniz, yada bazı yemekler sizin bünyenize dokunur mesela. Onlarda aynı. Deneye deneye bulacaksınız. Biz doğdu doğalı sma kullanıyoruz. 3 aylığız bi sıkıntısı olmadı şükür 🙏🏼