Kızlar şu an büyük kızım 3 yaşında odası ayrı. kasım- aralık ayından beri istisnasız her gece yatağından kalkıp bizim odaya geliyor ses de çıkarmıyor.Gözümü bir açıyprum karşımda.Babası yatağına götürüp yanında yatıyor.Yanında uyuduğu zaman kalkmıyor.Bir gece kalkıp girişte kendi kendine konuşuyor.Bir gece kapının arkasına saklanmış babası gelince birden çıkmış sobeledim seni demiş. Dün gece 2 kere kalkmış girişte koşmuş ben burda uyuyacam demiş.Başına gelen var mı ne yapmamız lazım