Arkadaşlar Merhaba.
Bebeğim 2.5 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor. Doğduğundan bu yana günde 4-5 kez kaka yapar. Daha önce yeşil kaka sorunumuz (her ne kadar doktorlar sorun olarak görmese de) vardı. Kendimce araştırıp bulduğum yöntemle kurtulduk çok şükür. Artık kakası altın sarısı, bol pütürlü bi halde “idi.” Ta ki dün geceye kadar.. Dün geceden beri altını her kontrol edişimde neredeyse pütürsüz ve daha koyu renkte, az miktarda kaka görüyordum. Az önce de aynı şekildeydi ve altını değişeceğim sırada bana kadar sıçratarak çok sulu bir kaka yaptı ve benzetmek gibi olmasın ama tıpkı kola asidi gibi köpük köpük aktı poposundan.
İshalin tehlikeli olabileceğini biliyorum. Ama malum ortam sebebiyle hemen doktora da götürmek istemiyorum. Neden olduğu veya nasıl geçeceği konusunda tecrübesi ve tavsiyesi olan var mı?