Arifeeee ben 9 şubatta doğum yaptım 22 martta 40ım çıktı 40ımdab önce kanamam bitti gibiydi 40ım çıktığı gibi daha birşey yoktu sonra 13 nisanda adet olduğumu düşünüyorum kanama oldum ama hiç yoğun değildi 6 gün oldum hep az az oldum sadece iki gün kasık ağrım oldu mayısta bakıcam düzen oluşturmaya çalışıyodur yumurtalık lar kaç aydır çünkü olmuyoruz