happygoky mrb hanımlar oglum 13 aylık normalde sabah bezini bi acarım,aşırı derecede doldurmuş olur gece bez değiştirmiyoruz ama bu sabah açtım 1 damla işarat yok korktum açıkçası hiç böyle olmamstı neden olablir
Elifhanim happygoky gece eger uyuyupta yemedyse olur bnm kuzmda arada ole oluo gun icnde yedrdktn snra kontrol et yapiosa sknti yok demektr
happygoky Elifhanim anladım canm normalde hep yapar yatmadan önce yemişti gece de emiyor ben oruc tutuyorum dogal olark su ıcmem azaldı onum etkisi olurmu acaba
happygoky buglemm bizimki suyu içtiği halde böyle korktum nette sacma seyker yazıyor sabaha kadar hıc yapmamış bu korkuttu beni
Elifhanim happygoky yuksek ihtimal olur bnde su ocmeyinve hemn sutum azalio mecbuten tutamiyrm henuz 2 aylk mama vermk istemiyrm o yuzdn kişa dogru tutarm naspse