karacairem Oğlum 4 ay 1 haftalık herkes dönmesi gerekiyor falan diyor bu uygulamada da yuvarlanması gerek yazıyor ama ne yüzüstü ne sırtüstüyken dönemiyor. Normal mi ? Biraz kilolu bi bebek
Denizoglum karacairem canim bence dha erken yaa bizimki de 5 ay 21 gunlukken donmeye basladi o da bizm destegimizle fln ogrendi
Mlk33 karacairem normal bişey canım söylentilere fazla kulak verme her bebek bir olmaz geç de dönen var erken de kendini hazır hissettiğinde bi anda döner mesela bnm kızım 3.5 aylık Ken yerde yatırıyorum genelde düz biranda ugraşırken döndü şuan 4 aylık olduk başka denemedi bile o yüzden belli olmaz
Baris1 Benim oglumda donmuyor sadece yuzustu yatarken desteklersem sirtustu donuyor. Gun icinde denemeler yaptiriyorum ama zamani var demekki.
karacairem Denizoglum bence de erken ama annem falan daha dönmedi mi deyince burada da öyle yazınca merak ettim. Teşekkürler
Denizoglum karacairem her bebegim gelisimi farkli olur canim burda cok sey goruyirm emeklemeue baslayanlar varmis bizmki donuyor ama mesela emeklemiyor
Serenaybebek karacairem direkt tamamen yüz üstü veya sirt üstü dönemez bence… Sadece yanlara döner diye düşünüyorum
karacairem Serenaybebek yanlara dönemiyor diye sordum ki o kadar dönmesini şu an ben de beklemiyorum canım 🤷🏻♀️
Deletedmom260 karacairem 4 ay 7 günlüğüz bizde dönemiyoruz ama başını yukarı doğru kaldırıyor sırt üstü yatarken
Gizemabc karacairem gelisim bireyseldir. Yani benim bebegim doner sizinki gec doner. Cok normal. Bol bol prova yaptirin. Kiloluysa bunun da etkisi vardir. Bir arkadasimin bebegi 9 aylik 10 kiloydu o donemiyordu mesela😅
Beyzanurlina karacairem bizim kızda 4 ay 15 gunluk sadece bıkere dönmüştü ondada göremedım su içmeye gittim oyun halısındaydı ters dönmüş bide oyun halısından cıkmıs resmen şok oldum😂 ama bıkere oldu bu 🤣