Ergulomer bende kullandım çok iyi bir krem ama bizim doktorumuz çokta fazla kullanma dedi çünkü içinde uyuşturucu var yani o bölgeyi uyuşturduğu için yaparken canı acımıyo rahat yapıyolar ben artık kullanmıyorum ilk doğdu zaman kullandım çatlağı vardı şimdi 2,5 aylık sadece popodan zeytinyağı veriyorum saf o da iyi geliyor çok şükür 🤗