Esra7890 Bebeğim 16 günlük ağızınızdaki içinde beyaz bişeyier var fotoğraf yükleyemedim pamukçun ne ondan doktora da gidemiyorum ne iyi gelir acaba bi fikri olan var mı ?
Minik_kuzucuk_ Esra7890 anne sütü alıyorsa süt kalıntısı da olabiliyor sol tarafta olan süt kalıntısı sağ pamukçuk.
Mlk33 Esra7890 karbonat lı suyla temizlemiştim canım ben parmağıma yumuşak bi tülbent doladım suya batırdım hafif hafif sildim hemen geçmesede zamanla geçiyor hergün 1 defa yaptım geçene kadar doktorun verdiği ilaç fayda etmedi ben çareyi onda buldum geçmiş olsun 🙂
Yagmur98 Karbonatlı su ile silin ağzını gogusunuzun ucunuda aynı şekilde silin biraz ağlar ama hemen gecirir
Esra7890 Yagmur98 bu kadar yoğun değil dudaklarının iç kısmının atlarında yanlarım filan bide dilinin orda bi tane yanı tek tük
Denizoglum Esra7890 yani cabuk gecmesini beklemeyin bnce bizmkisinin de geceli 1 1 bucuk ay fln oldu suan 6 bucuk aylik