Zeynepvefam bizde 3,5 aylığız , evimiz hep 23,24 derece civarında ben kısa kollu zıbın, üstüne ince bir üst alt olarak külotlu çorap giydiriyorum üstüne tekrar ya tulum ya takım giyiyor ince , özellikle erkek bebekler hiç sıkıya gelemiyor şimdilik böyle 🌹🌹