Merhaba Bayanlar,
5+4 günlük bir oğlum var, 4 aylıkken göğüs uçlarımda derin kesiklerle oluşan yaralar oluştu hep kanadı iltihap vs emzirmeye veya sağmaya hep devam ettim ama 4 ayın sonunda artık pes ettim. dayanılmayacak duruma geldik mama desteğine geçmiştim 4. Ayın başında.. Bu arada Annem bizimle birlikte ve eşimle ikisi inanılmaz sütün yetmiyor galıba bu çocuk doymuyor gibi sürekli bir konuşma hallerinde bulundular hatta sürekli konuşmak ve baskı hissiyatı ve inanılmaz itildiğimi hissettim hiçbir şekilde depresyon yaşamadım fakat bu anlamda çok yetersizlik duygusu yaşadım. Çocuk büyüdüğü icin uzun süreli bi emzirme veya oyalanarak emiyor çaba harcamak istemiyor. Bende bu anlamda sabır gösteremiyorum sağmak dahi istemiyorum hatta göğüslerimi görmek bile istemiyorum. Çocuğumu besleyemediğim için kendime kızgınım ve bu konunun konuşulmasına dahi tahammülüm yok emzirmek istemiyorum ayrıca sütümde var. Bunun gibi birşeyler yaşayan var mı? Ben kendime çok kızgınım bu anlamda fakat aşamıyorum bu süreçte 🙁