Kızlar bu gece 2 aylık kızımı çorapsız yatırdım zaten üstünü açamıyor evde sıcak uyku rutini olur hem çorap çıktıysa uyuma vakti gibi algılar belki bende asla çorapla uyuyamam onunda böyle çok rahat edeceğini düşündüm ama yinede ana yüreği 🙈 bide size sorayım dedim siz nasıl yapıyorsunuz?