ayguRAP Bıraksan kaca kadar daha uyur? Ben 3 aylığa kadar 4 saati geçmemesi gerektiğini biliyordum açlık durumunun ancak gece beslenmesi hakkında uyuyorsa karismayin diyenler de mevcut.
Eğer kendisine bırakırsanız en gec 5-6da yemek icin uyaniyorsa bekleyebilirsiniz ama daha uzuyorsa bu süre, beslemek en iyisi.
Bu benim düşüncem, dogru olup olmadığından emin değilim, karar mercii sizsiniz.👐