Kızım 9.5 aylık ek gıda yediremiyorum herşeyi denedim kendim yedirmeye çalıştım tabakla verip kendi yesin diye bekledim onlarca tarif hazırladım yok asla bir iki kaşıktan fazla yemiyor kiloda alamıyor aylardır sadece emmek istiyor çaresizim aynı durumda olup bi yol bulan var mı lütfen 🙏