Nisa007 Kızlar bebeğim 7 ay 11 günlük ikiz bebeklerim var sütüm yok neredeyse 3 haftadır oğlum mama içmiyor arı mama vb ürünleri yemek istiyor mama yı değiştirdim yine içmiyor ne yapmalıyım
Solocann12345 Nisa007 gıdaya alıştığı için mama istemiyor olabilir yada biberonu değiştirebilir siniz canım😇
MadCat Nisa007 oğlum 4.aydan itibaren mama icmiyor, biberon agzina almiyor. Anne sutu de kesilmisti. Sadece kasik ile besleniyor. Su an 10 aylik. Olabiliyor…
Tatliskooo Nisa007 biz de kutu kutu her mamayı denedik 8 aylıkken ama bir türlü içiremedik. Süt ve ek gıdanın tadını alınca bazı bebekler öyle yapıyor maalesef
MadCat Nisa007 ayina uygun herseyi veriyorum acikcasi ama pek istahli degil bebegim. Yogurt cok seviyor. Ayrica muhallebilerin icine seyreltmek icin devam suyu koyuyorum o sekilde en azindan almis oluyor.
Tatliskooo Nisa007 oğlum 13 aylık henüz vermedim normal inek sütünü. 1 aydır milupa nın sıvı devam sütünü veriyoruz. Öncesinde de buzlukta stoğum vardı kendi sütümü vermiştim