Mselim Kızlar artık bebeğim daha kısa süreli emmeye başladı. 3saatte bir 7dak Dalan emiyor. Eskiden bu süre daha uzundu sizlerin de öyle mi merak ettim
Karbeyaz89 Mselim Yüksek ihtimalle meme reddi yaşıyosun. Aynı durumdayım bu aylarda normalmiş . Kilo alımını takip et derim . Eğeler kilo almıyorsa o zman doymuyordur zaten . Bende aynı durumdayım artık o eksiğini emiyo kalanı sağıp kaşıkla veriyorum ben
Nursel_yamacbatin Mselim emme süreleri azalması normal bence. Etrafını keşfediyor hareketlendilerde. Benim oğlumda 4 aylık 2 saatte bir 5 dakika falan emiyor.
Evlat_Aski Benim bebeğim şu an 5.5 aylık ve 1 aydan fazladır böyle bi yerde okumuştum bebekler belli bi aydan sonra doyduklarını anlayıp memeyi kendileri bırakırmış 3 saate çıkması da normal canım büyüdükçe daha az emiyorlar
Mselim Evlat_Aski yok hep 3saatte bir emiyordu doğduğundan beri öyle emdiriyorum ama giderek emme süresi kısalıyor o yüzden. Yarım saat emiyordu ilk doğduğunda sonra azalarak bu hale geldi hatta gündüz bazen 5dak emiyor ağlıyor sonra. Sanki meme reddi var gibi 😕