ikarus Merhaba, yarın oğlumun sünneti olacak. Daha önce yenidoğan sünneti yaptıran anneler hastanede ve evde nelere ihtiyaç olduğunu yazabilirler mi?
Sltnbl2018 ikarus merhaba hatırlıyorsun inşallah ihtiyaç olarak bişeye gerek yok ateş düşürücü ve kremi doktoru verecek zaten biz karton bardak koymuştuk iki gün klempli olduğu için onun dışında bişeye gerek duymamıştık
Barismehtap ikarus biz 30 günlükken yaptırdık,tek ihtiyacımız teramisin krem oldu,doktor başka bişey vermedi.bi de uyuşukluk geçince kısa bi süreliğine sabıra ihtiyaç duyabilirsiniz ☺️ Hayırlı olsun şimdiden
gul ikarus hastaneye fazladan 2 bez götürün zaten bakım çantanızda vardır. Evde de calpol ve fitil verdi doktor, 4 saat arayla ikisinden birini ver demişti. O kadar. İlk 3 gün 2 saatte bir altını değiştirip, 10 gün kadar da fito merhem kullandık.
Sltnbl2018 ikarus normal bezliyorum karton bardağı da ortadan kesip pipiwyi koyup normal bezleme yaptım☺️
Damlaaa Hayırlı olsun şimdiden bizde 30 günlükken yaptırdık doktor ağrı kesici ateş düşürücü fitil vermişti bide krem hiç bişeye ihtiyaç yoktu doktor bize normal bezleyin kendi idrarı onu iyileştirecek demişti 4 günde iyileşti çok şükür
Damlaaa Bide uyuşukluk geçince ciddi sabırlı olmaya ihtiyaç var benim ilk bebeğim olduğu için biraz da acemilik vardı bebeğim ağlama krizine girince bende onunla ağladım o gün bütün gün 😊