Ebru123 merhaba canım bundan yaklaşık 10 sene önce ortaokul sondayken vücudumun belirli yerlerinib gittiköe beyazlamasıyla farkına varmıştım vitiligo olduğumun ve o dönem mahalle pazarımızda bir pazarcı bayan vitiligoydu onunki çok ilerlemişti benim almımda yüzümde büyük beyaz noktalar vardı bide sırtımda kolumda ufak tefek beyazlamalar ama onları bile çok takıypdum 14 yaşındaydım ve suratıma fondotön kaplayıdum kalıp gibi hergün 😢 birde meclis başkanı o dönem ilerlemiş bir vitiligo hastasıydı çomağlardım onları görünce o sene sonav senemdi ve çok çok kafama takmıştım muhtemelen ondan başladı çünkü hastalığın kaynağı stres zaten neler denemedim ki mısır havuç iyi geliyo dediler durmadan yedim hocalara gittim okutturdum ışın tedavisi dedi doktor ama gitmedim kanser riski olduğu için kremler güneş kremleri herşeyi denedim allaha şükür 2-3 sene boyunca çok fazla yayılmadı daha sonra da stres sinir azaldı hayatımda lisedeyken tiyatro yapıyodum ve çok eğeleniyordum o dönem ondan sanırım huzurluydum gayet ve zamanla kendisi geçti gitti allaha çok şükür 🙏 sakın kafana takma taktıkça dahada artar hayatından mümkün olduğundan stresi azalt ve herşeyi kafayı takmayı bırak kendiliğindne geçiyo ☺️