ElmaliTurtamm benim oğlumda 30 martta 1 yaşına girdi. Bende hep daha cok var deyip hic bir sey almamiştim. Sadece bi akşam alışverişe cikmistik ve hazır cıkmışken oğluma bi takım kıyafet alalim dedik ve aldık (yelekli papyonlu damat takımı gibi ayni )😍😊 iyiki de almişız. Başka hic bir sey alamadim virüsten dolayi. Eşim çalıştıgı icin işten gelirken pasta kola felan aldi sadece. Oğlumu süsleyip giydirdik. Annemgil bize cok yakın, 5 dk mesafede oturuyorlar. Tek annemgili çağırdık. 😁 masaya sadece pasta ve gül yapraklari koydum. Başka birsey yoktu çünkü. Bide evde eşimin evlenme teklifinden kalan 4 tane kırmızı kalpli balonlar vardı. Onlari şişirip masanın arkasindaki perdeye astık 😂 pasta beyaz, balonlar kirmızı, oğlumun takım kıyafeti lacivert, eşim ve ben mavi giyindik 😂😂 cok uyumsuz olduk 😂 ama maksat foto çekilip hatıra kalsın diye. Evde karton marton birseyde yoktu iyiki doğdun felan yazacagim. Eşime al dedim ama o ben anlamam öyle şeylerden dedi 😂 inşallah 2.dogum gününe cok güzel kutlariz🤲