Buraya açtığım 2.post bugün cidddn artık bıktım kızlar dün boy abdesti aldım niyetlendim öğlen tekrar lekelenmeler oldu dedim bişey yok şimdi yine abdest aldım banyodan çıktım yine leke kan bıktım artık yaaa. Şimdi tekrar banyo yapmak zorundamıyım kızlar 🥴