deletedmom4842
[bilinmeyen] Sütün varmış onları denesene ?
deletedmom4842
[bilinmeyen] O zamana kadar aç mı kalıyor?
deletedmom4842
[bilinmeyen] Yani 4. 5. ayda beslenmeyle ilgili sorunlar oluyor ama fazla aç kalan bebek emmek yada mama ister diye düşünüyorum bende bazen emmediği zaman beklerdim 3 4 saat karnı çok acıkınca kendi emmek isterdi bilemedim şimdi
G_ADAN
[bilinmeyen]
@[silindi] cnım bence de zorlama zorlayınca temelli soğur hiç emmez. Zaten bi süre aç kalacak sonra mecbur yiyecek. Bide uykudayken biberonla sütünü vermeyi dene uyku sersemi alır belki