Derya28 dr mu verdi size?
Ben ilk 1 ay kullandım bende hep kanama yaptı (ben hastanedeki ebeye sorarak kullanmaya başladım) kanama olunca dr gittim kutu bitince kullanma bu sık rastlanan bi yan etki dedi
Asm de ki ebemize yarım bırakyım mı diye sordum hormonlarınla oynama kutu bitince kullanma ayrıca çok çok çok az da olsa süte geçme ihtimali var bebeğin küçük kutu bitince bırak dedi bende öyle yaptım