Oğlum 7 aylık neredeyse doğduğundan beri uykusu hep yarım uyku duzeni diye zaten birsey yok ama şu sıra uyurken bile ıhıldıyor. Sanki rahat değil bi sıkıntısı varmış gibi. Uyuyor yatağına koyuyorum 10 dk sonra çığlık atarak uyanıyor. Bi sıkıntısı mı var acaba doktora da götüremiyoruz virüsten dolayı bebeği böyle olan var mı?