merveasm eğer göğsünüz emzirdiğiniz halde sertleşip sızlıyorsa. Kendi kendine akıyorsa. Sürekli ağrı ve şişkinlik hissediyorsanız hala terbiyelenmemiş denektir. Onu sıkmayla anlayamazsınız benim kızım bir yaşında haliyle göğüslerim çoktan terbiyelendi. Fos yani ama sıktığımda fışkırır tarz süt gelir bu memeyle alakalı terbiyeden değil. Belli bir süre sonra anlayacaksınız çünkü arada çok fark oluyor. Benim göğüslerim terbiyesizken 😂 emzirmek eziyet gibi geliyordu şimdi bazen emdiği bile unutuyorum 😁