Oykummmmm Merhaba hanımlar, 10 aylık bebegim var ne yedirsem dışkısında aynısını görüyorum hiç ögütülmeden. Afedersiniz mesela balkabagi yiyo ayni sekilde cikariyo, dün semizotu yemegi verdim ayni sekilde dışkısında yine gördüm. Normal mi acaba??
Deletedmom277 Oykummmmm Normal bence. zeytin verirdim olduğu gibi çıkardı. Keza ıspanak vs de öyle. Heh bir de havuç 😅 zamanla bağırsakları zamanla alışıyor
Esraarass Oykummmmm bende merak ediyorum. Bizde de durum aynı bazen küçük küçük sebze çorbası yapıyorum afedersin olduğu gibi bezinde. 🤷🏼♀️