Mystery Kızlar selam, Ben bebeğim doğduğundan beri dr browns yenidoğan için olan biberonunu kullanıyorum ve çok memnumunm, şimdi 3.5 aylık olduk emzik kısmını değiştirmem gerekiyor 2 numara aldım ama sanki fark yok gibi bir tane delik var yine ve aynı darlıkta kullanan var mı acaba böyle mi oluyor yoksa benim emzik kısmı hatalı mı?
Alyakbrfth Mystery aynı oluyor galiba bizde hep gazi olduğu için doğduğundan beri kullanıyoruz geçen biberonu kırdım yenisini aldım ilk biberonun emziğini ucunu açmış çabuk emiyordu mamayı şimdi ilk başta yavaş geldiği için zorlandı ama almaya başladı emdikce acar gene
Deletedmom009 Mystery bende dr browns kullaniyorum da merak ettigim emzik kismini nereden aldiniz bulabilmek mümkünmü?
deletedmom4842 Mystery ben oğluma 5 aylıkken 2 delikli olandan içirmeye çalıştım suyu boğuluyordu çok geliyor çünkü senin daha 3,5 aylık bilemedim
Mystery AliyeAsel ama dr browns ta 0-3 ay arası 1 numara, 3-6 arası 2 numara, 6-9 arası 3 numara diye var, bu sonuçta yenidoğanda kullanıyordum baya minik deliği zorlanıyor artık emerken
Mystery Deletedmom009 tabi e bebekten aldım emzik kısmını 1 numara kullanıyordum0-3 ay için, şimdi 2 ye geçmek gerek 3-6 ay arası
Mystery deletedmom4842 yani iki delik olmasa bile biraz geniş olur die düşündüm 2 numarada ama aynı gibi ne farkı var onu merak ettim
Alyakbrfth Mystery numaralarının olduğunu burda öğrendim ben yeni aldım biberonu ilk aldığım gibi demekki 1 numara fakat diğer biberon ucundan çok geliyordu ve hızlı yutamıyordu sürekli çıkarıp ya da boğazına kaçıyordu şimdi iyi ilk başlarda biraz zorlandı çok gelmediği için ama alıştı şimdi hızlıca çekip bitiriyor bilemedim şimdi burda yazılanlara göre bebeğim 6 aylik 3 numaraya gecmeliyim fakat sıkıntı yaşamadım
Mystery Alyakbrfth ilk başta bizimde öyleydi bundan bile zor emiyordu ama alışltı sanırım delikte biraz büyüdü emdikçe, bebeklerimiz büyüdükçe emme kuvvetleri artıyor oyuzden değiştirmek gerek diye düşünüyorum ama bir fark göremedim ben ona takıldım